forex trading logo

Εικόνα

DSCN0173.JPG
Δράσεις Γ' τάξης

Η  Γ΄ τάξη  πραγματοποίησε τις εξής εκπαιδευτικές επισκέψεις:

23-10-2013:Επίσκεψη στον Οινοποιητικό Συνεταιρισμό Νεμέας και Μουσείο Αρχαίας Νεμέας.

12-12-2013: Παρακολούθηση Θεατρικής Παράστασης στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο  «Το κοριτσάκι με τα σπίρτα».

21-1-2014:  Παρακολούθηση Θεατρικής Παράστασης στον χώρο του σχολείου «Το μαγικό ταξίδι της Ευγενίας».

21-2-2014: Παρακολούθηση Θεατρικής Παράστασης στην Αθήνα «Κεραμιδοτρέχαλος»

6-3-2014: Πλανητάριο Αθηνών «Η εξέλιξη»

30-5-2014: Επίσκεψη στον Αρχαιολογικό Χώρο των Μυκηνών

6-6-2014: Επίσκεψη στα Πευκάκια Αγ. Θεοδώρων.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Η  Γ΄ τάξη στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης πραγματοποίησε:

Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα με θέμα: «Η ελιά». Κατά  τη  διάρκεια εκπόνησης του προγράμματος  δημιουργήσαμε έντυπο για την ιστορία του δέντρου, τη χρήση του ελαιόλαδου και τη σημασία του για τη διατροφή μας. Φτιάξαμε βιβλιαράκι με συνταγές, κολλάζ  και  φτιάξαμε το δικό μας παραδοσιακό σαπούνι με ελαιόλαδο.

Ακόμα δημιουργήσαμε λαχανόκηπο, τον οποίο φροντίζαμε καθ΄ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Πολιτιστικό Πρόγραμμα που αφορούσε τον συνθέτη Σταύρο Κουγιουμτζή. Συγκροτήσαμε χορωδία και παρουσιάσαμε τα τραγούδια του στους συμμαθητές μας.

Στα πλαίσια της  ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ  κάναμε αφιέρωμα στη συγγραφέα Ρ. Ρώσση-Ζαΐρη. Διαβάσαμε και δραματοποιήσαμε τα βιβλία της και εικονογραφήσαμε το βιβλίο της « Η Ντανιέλα λέει  ΟΧΙ»

ΓΙΟΡΤΕΣ

Φέτος η Γ΄ τάξη διοργάνωσε τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή παρουσιάζοντας τα Θεατρικά Έργα της Ιφιγένειας Γιαννοπούλου: α) « Το κοριτσάκι με τα σπίρτα» και β) «Πάει ο παλιός ο χρόνος».

Στην τελική γιορτή παρουσιάσαμε χορούς και τραγούδια από τα νησιά του Αιγαίου.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Την  Τρίτη  11-2-2014 αντιπροσωπεία μαθητών της Γ΄ τάξης συμμετείχε σε διαγωνισμό του saferinternet με το θεατρικό «Ένα περίεργο δηλητήριο» του εκλιπόντος θεατρολόγου Παπαναστασάτου Παναγιώτη και κέρδισε πανελλαδικώς το 4ο βραβείο.

 


Με την υποστήριξη του Joomla!. Designed by: joomla themes  Valid XHTML and CSS.