Τελευταίες Δημοσιεύσεις
- Ευχές για Πάσχα 2024
- Δενδροφύτευση στα Πευκάκια
- Εκδρομή στο Υπαίθριο Μουσείο Υδροκίνησης στη Δημητσάνα
- "Ο μαχητής" , βιβλίο από τη Στ τάξη
- Δράση για την πρόληψη και αντιμετώπισηφαινομένων παραβατικής συμπεριφοράς
- Εκπαιδευτική επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας
- Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Intelligence-lab
- Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου
- Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου
- Δωρεά από την PaperGraph
- Σχολική γιορτή για την 25η Μαρτίου
- Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Global Arts
- Πρόσκληση για τη γιορτή της 25ης Μαρτίου
- Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ίδρυμα "Σταύρος Νιάρχος"
- Τσικνοπέμπτη 2024
Προηγούμενα Έτη
Εικόνα
Χρήσιμα Links
Α2-Διαχείριση θυμού |
Το δεύτερο τρίμηνο πέρασε πολύ γρήγορα και διασκεδαστικά. Προχωρήσαμε στα μαθήματα και κάναμε δραστηριότητες. Συζητήσαμε τα προβλήματα μας και βγάλαμε κανόνες για να μπορούμε να παίζουμε και να συνεργαζόμαστε μαζί με ηρεμία, φιλία και αγάπη. Τους κανόνες τους συμφωνήσαμε όλοι μαζί και μετά τους υπογράψαμε. Στη συνέχεια συζητήσαμε για το τι είναι αυτό που μας κάνει κάποιες φορές να παραφερόμαστε και καταλήξαμε ότι φταίει ο θυμός. Μέσα από τη συζήτηση καταλάβαμε ότι ο θυμός δεν είναι πάντα κακό πράγμα, απλώς ότι κάποιες αντιδράσεις μας είναι λάθος και οδηγούν σε νέα προβλήματα. Μιλήσαμε για το πώς νιώθουμε όταν είμαστε θυμωμένοι, τι μας κάνει να θυμώνουμε και ζωγραφίσαμε σε χαρτί του μέτρου τον θυμωμένο άνθρωπο. Έπειτα εξασκηθήκαμε πως πρέπει να αντιδρούμε σε περίπτωση θυμού. Φτιάξαμε το «Φανάρι του Θυμού» και μάθαμε τα τρία στάδια που θα μας βοηθήσουν να αντιδρούμε ήρεμα. Στην αρχή αναγνωρίζουμε ότι είμαστε θυμωμένοι. Στη συνέχεια προσπαθούμε να ηρεμήσουμε μετρώντας μέχρι το 10 και μαζεύουμε το σώμα μας όπως η χελώνα μαζεύεται στο καβούκι της. Και αφού ηρεμήσουμε, είμαστε έτοιμοι να συζητήσουμε τους λόγους που θυμώσαμε και να λύσουμε τις διαφορές μας.
|